" 2012, please be nice "

2012 kommer bli det bästa året.
jag har min andreas, att se fram emot allt vi kommer vara med om tillsammans.
jag älskar han.
så kommer jag och sandra ha tusen miljoner saker att göra. vi kommer få så kul!
så ska vi börja skolan, som jag också ser fram emot.
längesen man gick i skolan.. snart 5 år sedan jag tog studenten.
ska bli skönt att göra någon nytta på dagarna.
plus att 2011 kommer avslutas med dom jag älskar mest av allt, förutom mina barn som kommer ha det bra i fjällen.
kommer för första gången i mitt liv få pussas på 12 slaget med någonjag verkligen älskar.
så 2011 kommer avslutas perfekt samtidigt som 2012 börjas perfekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0