Labyrint - vill ha dig

Har svårt att bryta ner i ord vad du har för betydelse.
Skiter i vad nån tror, jag vill ha dig va ska jag ljuga för.
Har en känsla inombords som är för svår att styra.
beroendet är grovt, vill bara ha mer som en missbrukare.

Så låt oss fokusera på vårat och inte va andra gör.
Även om vi bråkar om nåt vi sen blir sams för.
Kan inte släppa dig förrän jag faller och dör.
Om de kallt och snö kan jag värma dig,
låt mig va din nallebjörn

För jag vill ha dig och inte dina vänner, nej.
Va aldrig orolig, de bara du som gäller, för mig.

Som röken från ett flygplan när det har åkt förbi.
Så lämnar du små fotspår i mitt hjärta, små kliv av frågor och förundran om hur nån kan bli så fin.
Jag svär en dag så måste du bli min

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0